Storstädning

Uppe runt 07 och satte mig i soffan och kollade Rix Morrozoo till nio och sedan käkade jag frukost och fortsatte slappa i soffan men kände att nej, nu får det räcka. 

Slängde in en maskin tvätt och började städa och plocka i ordning lite. Efter denna helg såg det hemskt ut här hemma men nu ca två timmar senare är jag klar och hur skönt är inte det? Alla våningar är gjorda med allt, dammning, dammsugning, moppning och toaletterna är fräscha de också. 

Har hunnit med två maskiner tvätt också som hänger på tork och nu har jag precis fyllt i körkortstillståndspappret som man ska skicka in men måste gå ner till optikern igen och be han skriva på pappret bara sedan ska de skickas in. Blir en promenad ner dit i eftermiddag eller imorn får se hur jag känner mig.

Nu ska jag köra min träning så jag kommer igång med foten. Blivit lite mer svullen efter denna helgen men det kanske inte är så konstigt med tanke på lördagens dansande? Aja. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0