Träning

Idag vaknade jag som vanligt till runt 06.45 och idag tvingade jag mig själv att ligga kvar och sova lite längre. Sagt och gjort vaknade sedan 08.30 då gck jag upp. Satte mig som vanligt i soffan och kollade på Rix Morronzoo följt av Jims värld tror jag det heter. Har aldrig sett det innan men det blir bara att jag ser det också innan jag stänger av tv:n. 

Tog därefter på mig kläder och begav mig ut på en kort långsam promand. Vilket var skönt men så jobbigt. Har inte ansträngt mig på länge så det är jobbigt när jag väl gör något litet. Det lär bli en tuff sommar om jag ska komma igång med träningen i 40 graders värme också. Men bara kämpa på. 

Efter ett litet styrkepass i källaren blev det duschen och nu sitter jag här och luktar gott. Ska gosa ner mig någonstans och läsa lite i boken tror jag för det var för länge sedan nu. Får se om jag lyckas komma någonstans innan jag blir för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0