Uttråkad till tusen

Nu börjar detta verkligen bli riktigt tråkigt. Att gå hemma hela dagarna och inte kunna gå ut och träna och greja, detta är verkligen inte min grej. Två veckor har jag suttit och nött ut soffan och fått sittsår typ. Nej, men usch. De tre sista dagarna har jag verkligen inte gjort något vettigt alls typ. 

Pusslade två pussel men det räckte har inte tålamod för fler nu så har gett upp de andra två och därför vet jag inte vad jag ska göra nu. Går omkring och bara ställer mig och tittar på inget alls och tänker KUL LIV!! 

Nej, kan inte gå så jättelångt innan det gör ont och så men måste ut och röra på mig, få frisk luft jag blir galen och helt knäpp i huvudet här inne. Känns som Big brother och jag är den enda som är kvar. 

Besök igårkväll gillas och besök ikväll gillas men ändå det är dagarna som är de jobbiga. Men det är väl bara göra något åt saken, dock vet jag inte vad för kan inte komma på någon sysselsättning. Tips?? 

Otränad med nu bara för att jag inte rört mig på två veckor och de tkr jag inte om för när jag väl börjar igen kommer de va segt och jag är då tillbaka på ruta 1.

Ett positivt besked nu och jag är på banan igen! 



Kul inlägg men hade inget att göra och tänkte dela med mig av mina uttråkade dagar. Hoppas alla andra har de bra och mkt att göra iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0