Vardagsbyte

Snart är det dags för ett rejält vardagsbyte för min del. Känns bra att jag känner mig förberedd och vet hur mkt jobb det kommer bli och så men så kul :)

Nu sedan jag kom hem för 2,5 månad sedan har jag inte gjort allt för mkt. Det har varit väldigt lugnt men nu är det snart ändring på det. Går från att ha ett helt hus för mig själv, kunna sova en hel natt utan att vakna och hör barn, göra precis vad jag vill när jag vill, glida omkring i morgonrock hela dagarna o.s.v.

Nu byter jag snart ut detta mot att inte kunna sova en hel natt pga barnskrik m.m., byta blöjor, leka med barn, ligga vid stranden och poolen och steka i 40 graders värme o.s.v. Känns inte som att jag kommer att ha det dåligt iaf. Så det är riktigt najs.

Imorn, tisdag åker jag till Jönköping en sväng med Sara och Felicia. Jag ska gå på handledarkursen så har jag det gjort sedan. 

Nu inväntar jag BB sedan blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0