Annu en natt i vardagsrummet

Torsdag och snart helg. Igar var M ledig och da hade vi besok och det blev god mat och god dryck och poolbad saklart for svalka sig maste man. Blev overnattning sa annu en natt for mig i vardagsrummet men det gor mig inget forutom att inatt har jag inte sovit mkt alls kanns det som. Kunde inte somna och vaknade hela tiden men men. Haller igang idag sa jag inte ska somna ;)

I morse plockade jag och grejade innan jag kladde barnen och vi gick pa jakt efter ett par nya badtofflor till I men antingen var de stora eller sma sa de far bli att leta vidare. Men vi kom hem med bollar, vattenflaskor, bikinisar och grejer ist.
 
Rea pa bikinisarna nu sa hittade sota trosor till barnen sa kopte tva var och sa hittade jag till mig sjalv tva bikinisar saklart. Letat efter ett par svarta trosor igen da de andra blev utnotta. Kom hem med en helsvart bikini (forsta svarta jag ager tror jag) och en med blommor. Redo for turklandet.

Nu ar det packat och klart for att ge sig av mot stranden ska bara vanta pa att lillan vaknar sa ror vi oss nerat for sol och bad resten av kvallen. :) alla med nya bikinisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0