Basta platsen

Jag har verkligen vant mig vid att inte kunna skriva med punkter over de tre sista bokstaverna i alfabetet, hoppas inte det ar jobbigt for er att lasa for for mig ar det inget knepigt alls. Vissa ord blir ju lite val konstiga dock men det far ga nar man ar oteknisk som ag och inte kommer ihag hur man byter till svenskt tangentbord.

Eftermiddagen har jag spenderat pa stranden med ELLE. Hur skont ar det inte att ligga nere vid strandkanten, hora vagorna och lasa en bra tidning. Under tiden kan man aven glo pa folk, bada och ata goda grejer :) Jag alskar det! Basta platsen verkligen! 
 
Skonaste ar pa kvallen nar solen inte ar sa varm ocksa. Ga ner nu ar varsta bra men orkar jag inte nu nar jag precis duschat efter att ha gatt en liten promenad.

Laddar infor morgondagen da det ar fullt os hela dagen! Morgonpromenad om jag orkar ta mig upp, stadning av terrassen (dammsuga soffan, spruta ner golvet och rengora det, bord, stolar och mkt mer) tankte aven putsa av fonstrena (stavningen vet i fan hur det blev dar?) lite da det verkligen ar valbehovligt. Dock lar de ju bli skitiga dagen efter eller nagot men men sa far de bli iaf. 

Vid 17 har jag tid hos frisoren da ska jag satta mig och njuta i nagra timmar med nagon skvallertidning och nagot gott att tugga pa som de bjuder pa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0