Fikon

Nar M:s mamma var har pa sem i juni kopte hon fikon och skulle gora en efterratt och jag smakade innan hon hade in de i ugnen och hur gott var inte det da?? SKITGOTT!! 

Darfor gick jag idag nar jag va pa vag hem fran posten med en stor kartong in pa en marknad och kopt fikon med mig hem som jag sedan at nagra pa stranden och har fortfarande kvar :) Mumsigt ska ni veta! 

Har aven "fikat" med pappa, Helene och Madde idag genom skype. haha. trevligt ju! ;) 

Nu har jag fyllt kartongen med Saras klader och skor och fyllt upp med lite av mina saker sa nu borde inte mitt vaga for mkt nar jag ska hem men det aterstar att se. Kartongen vager iaf kan jag saga er men skont att bli av med alla pasar. Ska jag bara fa kartongen till posten pa nagot satt ocksa ;)

Nu ska jag ga och slanga en pase med klader ocksa och sedan forbi apoteket och se om det ar oppet. Vet inte hur det ar pa lordagar med tider och sa! 

Nar solen gar ner ar det lopning som star pa schemat sedan myskvall framfor nagon film eller nagot!! Alskar att va ensam hemma :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0