Heldag

Efter en kvall i centrum pa ferian, barnen har hoppat och grejat och svettats som aldrig forr och vi vuxna har snackat loss och svettats av att sta still typ. A har varit helkonstig idag typ far se hur hon ar imorn hahah ;)

Hemma 22:15 och det ar torsdag det ar hur vanlgit som helst aven nar det ar skola, hur mkt folk som helst ute och allt. Alskar detta verkligen! Val hemma valling till A och direkt i sangen medan den stora fick sig en kalldusch och sedan at jag lite middag medans I och jag kollade pa en film. Hon pallade ca 45 min innan hon somnade sa nu ligger de bada tva i sangarna och sover.

Jag sitter i soffan med ett glas vitt och slappar. Har varit full far hela dagen verkligen! Helt slut med andra ord, ska bli skont att sova snart. 

Foraldrarna sover over i Mabella sa de kommer imorn nagon gang sa hoppas jag vaknar om nagon skulle vakna inatt. Det marks. Men de ska nog ga bra. Far sova med dorren oppen.

Imorn blir vi hamtade och far folja med till stranden igen sa det blir full hall igang imornformiddag igen. Dags att krypa ner i sangen snart med andra ord annars vet jag en som kommer va helt slut imorn. Man blir trott av att tjata pa barn som inte lyssnar. Tro det eller ej men sa ar det! 

Mysig dag har vi haft iaf :) Nu ska jag kolla lite till pa Callajeros viajeros! Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0