Morgontraning

Sondag och jag stallde kl pa 07.30 for ytterligare ett forsok att ta mig upp pa en loprunda och sagt och gjort. Sa fort alarmet ringde och jag bara kande for att ligga kvar tande jag lampan for att inte kunna somna om. Gick upp ratt sa snart och tog pa mig kladerna.

En kvart senare var jag ute och borjade med att promenera en bit pa strandpromenaden for att komma igang da jag va typ halvt sovande. Satte igang och springa och efter nagra meter var det sa segt och tungt i benen sa jag visste inte vart jag skulle ta vagen. Tankte borja ga men nej jag gav mig fan pa att jag inte fick ga. 

Fortsatte sakta och de gick battre ju langre jag kom och ju mer uppvarmd jag blev till slut ville typ inte benen stanna kandes det som. Detta var helt underbart med tanke pa att solen annu inte hade gatt upp, svettades som fan iaf for det var val typ 32 grader eller nagot men anda. 

Hemma blev det lite styrka, dusch och frulle! Suttit ute lite vid poolen idag och verkligen njuter av tystnaden (okej tyst ar det inte, har musik pa hogsta volym men anda) och ensamhet for pa tisdag kommer familjen hem och da ar det andra bullar som galler.

Aven suttit och raderat vanner pa facebook, gick fran over 700 till typ 250. Kanns bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0