Mys & bus

Igar nar jag satt hos frisoren och nastan var klar ringer M och sager att det ar hemma om 10 min. Jag trodde hon skamtade eftersom de alltid sagt att de ska komma hem 21 alltsa idag men nej da sa fel alla hade. 

Jag hann hem fran frisoren och sedan kom de precis efter mig och A kom springande mot mig med varsting kramen foljt av massa pussar och mys :) Sa gosiga och sa kul att se dem alla igen :) Marker hur mkt man kommer sakna dem nar jag snart ska till Sverige. That's life! 

De tkt det var grymt varmt igar efter att ha haft tva skona veckor i Sverige sa de blev poolbad pa direkten och jag sov i vardagsrummet da R:s mamma och pappa var har och stannade over natten. Inget mig emot, sov som en gud! Idag har vi haft en slappar dag med massa filmer varvat med poolbad. 

Nu ar foraldrarna pa bio och jag hemma med barnen, vi sitter och kollar pa pippi och myser massa!! Nu ska jag vidare! Ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0