Norge

Precis atit stekta gronsaker och tankte saklart pa Norge da, gar inte att inte gora det sa mkt gronsaker som vi at dar varje dag. Men forut nar jag holl pa att stada blev jag sugen pa det sa gick till frukt- och gronsaksbutiken och handlade :) Ska satta mig i soffan och satta pa en film for antar att det inte ar nagot bra pa tv och ata vindruvor :)

Pa tal om annu mer stadning sa satte jag mig som sagt ute vid poolen forut men pallde inte mer an 30 min och 4 dopp i poolen for det ar sa varmt mitt pa dagen sa in igen och varfor inte gora lite nytta da sa jag slipper det i helgen och kan hitta pa massa kul?! 

Nu ar alla sovrum, foraldrarnas toalett, vardagsrummet, koket och tvattstugan klara. Kanns himla bra. Nu har jag bara min toa kvar och terrassen. Men terrassen ska jag gora pa mandag eller tisdag for annars hinner den bli smutsig igen men kanns for bra maste jag saga :)

Det ar sa rent och frascht over allt. Toppen helt enkelt. Ne, nu intar jag soffan med mina druvor! Ha en fortsatt bra kvall for det ska jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0