Ovader

Herregud vilket vader vi har haft inatt. Vaknade runt 02.30 av att det kandes som att nagon stod och glappade med lysknappen. Det blixtrade HELA tiden och askade och mullrare som fan och oste ner regn. Det var nar jag gick upp for att ga ut och kolla hade varit haftigt att se hela himlen lysa upp men det orkade jag ju saklart inte. 
 
Lag dar inne och vaknade till tills det slutade eller iaf avtog lite efter 03.10. Sedan vid 06.30 var det dags igen och i morse nar jag gick upp hur skont var det inte att ga ut da kan ni tro?? Hur skont som helst och man kan andas frisk luft och det ar lite kallt. Sa skont :) Detta behovde vi verkligen.

Idag sitter vi inne och kollar pa film da det annu inte har tittat fram nagon sol men det gor oss absolut inget alls. Alla ar overlyckliga :) Hoppas pa mer regn under dagen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där! Vad roligt att höra ifrån dig! Det är bara bra! Hur är det själv? :)

Jo, jag fick för mig att gå ner i vikt.. varför vet jag inte, eller ja, jag kände mig obekväm med min mage om jag ska vara ärlig. Jag mådde inte bra helt enkelt. Men jag lovar dig. Jag är inget benrangel, haha! Det finns gott om kött kvar ;) Jag har inte gått på någon diet, utan jag har använt mig av appen "shapeup" som räknar kalorier, hur mycket jag ska äta varje dag för att nå mitt mål osv. Många tror väl att bara för man går ner i vikt så äter man inget, men jag äter vanlig mat, fikar, äter godis och glass osv.. men jag äter inte mer än den kalorimängden per dag som shapeup har räknat ut åt mig. Sen beror nog mycket på att jag började träna. Jag rörde liksom inte en fena för ett år sedan. Jag började med det här i januari. Men sammanlagt kanske jag har följt det riktigt ordentligt i 1-2 månader. Lite svackor har jag haft med ;)

Tråkigt med datorn där! Jag har kikat in här lite då och då! Men har haft så väldigt mycket nu i sommar så jag har knappt hunnit med att blogga själv :)

Kram! Hoppas allt är bra med dig! :)

Svar: Later bra! Har rullar allt pa som vanligt :) Men snart ar det dags for hemfard igen sa passar pa att njuter av sista veckorna nu eller hur langt jag har kvar.
Okej, men va bra det later. Ja, alla tror man inte ater jag forsoker bara komma lite i form jag med nu och for det sa slutar men ju absolut inte att ata for det ar det basta jag vet. Men man tanker pa att man inte behover fylla upp sa man ar proppmatt och nar man kanner for att unna sig en glass sa tar jag det liksom. Jag gar inte in for att ga ner i vikt de kommer val pa kopet isf liksom. Men va duktigt gjort av dig ju:)

Vad tranar du nu da? Springer och sa eller?? Friskis och svettis ocksa kanske?

Kram
Sofia Berg

2012-08-31 @ 18:55:26
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se
Postat av: Emma

Tack! :) Ja precis! Jag menar, är jag sugen på godis så äter jag det. Men jag liksom tänker till lite extra. Jag behöver inte vräka i mig. Och likaså mat. Jag behöver inte som du säger äta tills jag är proppmätt. ;) Men jag är en matälskare! Haha, så visst är det svårt :)
Nej, det tycker jag absolut inte du ska göra heller, eller behöver!

Just nu tränar jag inget. Sprang mycket innan sommaren.. men sedan blev jag lat igen. hehe. Jag tar en promenad när jag känner för det nu bara. Får se om jag kanske börjar på friskis nu i höst. För att hålla igång liksom, och så ska jag försöka komma igång med springningen igen! ;)

Kram!

Svar: Ja men eller hur det ar bra :) Jag alskar mat och att smaata blir det mkt nar man gar hemma mkt pa dagarna som jag gro har nere i varmen. Men nu ar det slut med det har jag bestamt mig for sa forsoker verkligen nu. Iaf tills jag ska till Turkiet har jag sagt att jag ska skarpa mig lite extra mkt ;)
Okej men promenader ar bra ocksa, bara man ror lite pa sig liksom. Jag forsoker springa nagra ggr i veckan men det har varit sa grymt varmt nu denna sommar sa har varit jobbigt men forsokt lite iaf. Blir nog lattare nar jag kommer till sverige snart igen.

Ha de bra. Kram
Sofia Berg

2012-09-02 @ 18:26:32
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0