Sangen full med

BARN!! 

A vaknade runt 06 och hade tappat nappen och den var ju omojlig att hitta nar man ar nyvaken och det ar morkt sa hamtade en annan som hon hatar och alltid spottar ut. Men det var den eller ingen som gallde och hon tog den. Jag tog med henne till min sang for att slippa ga upp igen.

Helt plotsligt kommer det fotter i ansiktet och allt men det var mys med henne dar intill mig. Nagra timmar senare kom den stora tjejen och krop ner ocksa innan vi gick upp och at frukost. 

Nu sitter vi och invantar Yolanda som kommer och hamtar oss och tar med oss till stranden. Ska bli skont att hoppa i plurret. Hoppas dock inte A ar lika jobbig som hon va igar for nu har jag jobbat i over 24 timmar men men. Det funkar :)
 
Dags att skara lite melon och ta med. Ha en bra dag for det ska vi!! Helg igen!! Pa mandag borjar M & R att jobba sa da ar det som vanligt igen antar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0