Silligt varre

Fredag och jag sitter sjalv ytterligare en kvall. Hur skont som helst. Eller det var ett tag sedan men har varit med barnen varje kvall denna vecka. Familjen akte for nagra timmar sedan till La Manga for att spendera helgen dar med R:s foraldrar. Vilket betyder att jag ar ensam :) Tjoho! Imorn blir det posten, apoteket, stranden och traning!

De enda jag har sett M gora denna vecka ar packa upp resvaska, packa ner, packa upp och ner igen. Pa sondag ar det dags att packa upp igen. Men pa mandag ar det allvar igen med jobb och grejer. 

Eftersom jag varit sjalv nu och barnen ater vanligtvis middag innan mig sa har jag tagit lite sill nagra dagar i rad nu for det har varit smidigt att bara lagga upp med lite knackebrod och tomat typ. Idag fjarde dagen i rad jag ater sill. Jag borjar verkligen tycka om fisk nu, vissa iaf! Men sill har varit sadar men nu sedan familjen kom hem fran Sverige och hade med sig fem olika. Tycker om alla utom en. Borjar verkligen bli gott med det ocksa.

Det trodde nog ingen om mig for 1,5 ar sedan men som R sa forsta dagen vi traffades att nar du aker harifran kommer du ata fisk. Stammer stammer! 

Men nu far det racka, ska spara lite till familjen ocksa kanske haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0