Superrent

Har nu ett kok och ett tvattrum som ar sa rent de bara gar bli. Har aldrig varit sa har rent kan jag lova er. Shit, jag har aldrig svettats sa mkt av att stada kan jag lova er. Jag far lon nar jag ar har nu dessa tva veckor och da ska jag hjalp till med stadningen under tiden sa tankte darfor att de far bli storstadning i varje rum idag kande jag for dessa tva rum och nu ar det klart.

Har tagit ur och slangt grejer och dammsugit lador och dragit ut kylskapet och massa grejer. Ser sa frascht ut nu sa vill inte anvanda det haha ;) Men de blev bra iaf! 


Sprungit runt i bikini hela dagen och svetten har bara runnit (frascht, jag vet) men det ar sant och har doppat mig i poolen mellanat. Nu ar det som sagt klart och jag sitter och vantar pa att det ska bli lite senare sa ska jag ut och promenera/jogga lite. Det var alltfor lange sedan sa det ar dags att satta igang nu igen kanner jag. 

Igar var jag som sagt nere pa stranden och dar var verkligen HELA Aguilas. Aldrig sett sa mkt folk pa stranden vi 23 tiden. Men det var kul och mysigt :) Massa fyverkerier som lyste upp himlen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0