Svettig dag med barnen

Torsdag och jag jobbar heldag da foraldrarna ar i Marbella. Vi akte till stranden i morse nagra timmar hur skont som helst, kom hem lagade mat och slappade. Nu har jag gjort en paj och I har akt till en kompis sa jag ar ensam med lillan nagra timmar innan vi mots upp pa ferian. 

M ringde aven forut och sa att de kanske maste sova over dar sa far se om de kommer hem ikvall eller inte. Om inte blir de mys med barnen ikvall och imorn ocksa :)

Svettats hela dagen idag och vet inte vart jag ska ta vagen. Poolvattnet ar ju inte svalkande direkt men men snart dusch och de ska bli sa javla skont!! Men antar att jag inte ska klaga da jag snart kommer klaga pa att det ar kallt haha ;)

Skolan har borjar 10 september om jag inte sagt det sa antar att jag iaf blir kvar tills dessa, men de aterstar att se. Hor av mig nar jag vet nagot! 
 
Nu Alvin och ganget som ar popularast har just nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0