Tisdag

Tisdag och vi har inte gjort allt for mkt, varit hemma och lekt och jag har aven lagat mat och nu sover lillan men sa fort hon vaknar drar vi oss mot stranden for att va dar hela eftermiddagen och lite in pa kvallen. Det ar inte skont att va har uppe och pa stranden blaser det forhoppningsvis lite. 

Mer idag, tankte att jag skulle springa ikvall ocksa men far se hur de blir med det sedan men hoppas verkligen att jag kommer ivag pa en runda. Kanner att jag maste det. Maste forsoka komma igang pa allvar nu igen, det var ett tag sedan. 
 
Imorn ar M ledig och da ska vi aka till posten med min stora kartong och skicka den mot Sverige. Ska bli skont att bli av med den for den tar upp lite plats i mitt lilla rum. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0