Vantar pa samtalet

Som jag inte vill ha!! Vill inte aka hem harifran. Det suger och det kommer bli annu jobbigare denna gangen kanner jag, annu fler tarar och annu mer saknande! Men man klarar det ocksa, tur man kan horas via skype och telefon och allt.

Jag hoppas jag bor i Alicante i vinter och att familjen fortfarande bor kvar har for da ska jag aka ner och overraska  dem en helg :) ska bli sa kul! 


Igar kvall fragade M nar jag aker till Turkiet sa snart ar det dags for oss att ha samtalet om hemresan. Funderar mkt gor jag sa far se hur det blir till slut nar jag kommer hem och allt. En vecka kvar av aug sa snart sep och allt va det innebar. 

Idag borjade foraldrarna jobba igen sa nu sitter jag med barnen vid tv:n ska snart ga och handla till maten och sedan blir det slapp och bad i poolen idag da jag har en tjej som ar lite halvfebrig idag. Eftermiddagen kommer nog spenderas pa stranden skulle jag tro. 

Kommentarer
Postat av: Carru

hej sofia! ja jag ska till Madde och hälsa på :) resa och jobba lite samtidigt!

Svar: okej, men gud sa kul :) Du aker pa obestamd tid antar jag?? Blir sakert kvar du med haha ;)
Sofia Berg

2012-08-28 @ 12:20:59
URL: http://cnascarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0