Andra advent

och jag sitter själv, har ätit frukost med de två adventsljusen tända. Pappa och Helene åkte till Malmö imorse men är hemma i kväll igen. 

Själv ska jag slappa lite i soffan innan jag intar duschen och fixar mig lite inför dagen. Fam. Rinaldo hämtar mig idag och vi åker till idrottshallen för att kolla på dansuppvisningen som tydligen är idag. Ebba och Ester ska va med så det ska bli kul att se, vet inte hur många år sedan det var jag kollade på det senast. 

Ska bli skönt att va lite social, var ju ett tag sedan efter denna tråkiga veckan då jag mest legat i soffan. 

Nu ska jag slänga in lite mer ved i brasan och hänga upp tvätten som jag slängde in när jag vaknade. Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0