Bilkörning

Fredag och jag var uppe med tuppen. För att va ledig ställde jag kl på halv åtta, kom till stan till nio och fixade lite saker, hemma till halv tio igen. 

Åkte med farfar till pappas jobb för att lämna papper och greja lite. Hem och kom på att jag glömt en sak och fick då med mig Conny ut på en körning igen så de blev Södra vi igen och lite mer körning hit och dit. Kul kul :)

Hem till honom efter för lite FIKA med familjen innan pappa kom och hämtade mig. Nu är det matlagning som gäller innan jag åker vidare till Hanna för lite mys ikväll :)

Imorn blir det stan med Hanna och sedan korvgrillning på ÖoB. Hoppas inte på att jag kommer frysa för mkt. Har lite uppbokat nu fram till jul och det ser ut att bli en bra helg :) Blir julklappsspelet hos fam. Ståhl/Hennestig på julafton innan farmor och farfar och Gullringen på kvällen så håll igång hela dagen :) 

Ha en fortsatt trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0