En helt vanlig dag

Jaha, alla som har längtat så mkt efter julafton, kan jag ju säga att om en vecka är den över haha ;)

Går in på min sjätte lediga dag. Det är inte okej haha. Nej men dt funkar, vet ju att jag har jobb onsdag och torsdag iaf. 

Sitter och dricker mitt te nu och slappar, går inte i många knop här hemma kan jag säga. Men nu ska jag snart dra på musiken, poppa, dansa runt lite, sjunga och fixa mig lite smått. Idag ska jag förhoppningsvis träffa lite kompisar på stan och snacka lite skit. 

Sedan är det matlagning, påsjobb och fotbollsträning som står på schemat från 17-22. 

Skype med Spanien igår och lika trevligt som vanlgit :) Nu är det inte långt kvar!!! Dags att börja räkna ner snart och börja fundera lite på packning för det kommer bli lite svårt känner jag. Dels för att jag inte har så mkt kilon och för att jag vill ju säkert handla lite där och så. Men det löser sig nog det också.

Nu fixelifix. Ha en bra tisdag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0