En natt i huvudstaden

väntar och det ska bli kul :) Göra, se något annat och träffa Tea :) Snälla hon, jag får sova över där också, vilket är helt perfekt! Så imorn har vi en heldag framför oss med bara massa mys och skojigheter.

Ligger i sängen och när jag skrivit detta klart ska jag sova för imorn ringer kl 05.30 om inte lite tidigare. Vill man njuta av en god lugn frukost så måste man ju gå upp tidigare. Får se hur det känns när kl ringer helt enkelt. Snooze eller inte det är frågan?!

Lotta kommer och hämtar mig ca 06.30 och då börjar vi vår färd mot Sthlm, hon åker dit för jobb och jag glider med för att slippa åka tåg och det är ju alltid kul med sällskap när hon ändå ska upp så. Jag åker dit för att spendera torsdagen med Tea, blir säkert lite strosande på stan, lunch och rundtur i Sthlm. Jag är ju inte den som älskar Sthlm så har inte så stor koll på huvudstaden känner jag, tur jag har en personlig guide då.

Sedan på fredag är det dags för intervju, därför jag åker, det ska bli spännande och jag får se hur det går helt enkelt. Det återstår att se. Men men kul ska de bli iaf! Försöka luncha och åka hemåt med Ida sedan. Får se hur de blir med det men det låter helt perfekt! :)

Nu ska jag släcka och får nog räkna får för så jättetrött känner jag mig inte precis exakt just nu men det kommer väl det med snart hoppas jag. Uppdaterar i helgen igen! Ha en fortsatt bra vecka! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0