.

Söndag och jag har varit lite rastlös idag. Lite jobbigt men så är det, man kan inte alltid ha kul! Vi har gjort massa köttbullar idag iaf. Nu har jag kokat ihop en kokosgegga som ska stelna lite i kylen innan det är dags att rulla bollar  som sedan ska rullas i ännu mer kokos :) Kommer säkert blir jättegott! 

Imorn är det ny vecka och än så länge har jag jobb inplanerat onsdag och torsdag. Får se om de ringer imorn eller inte. Går upp skapligt iaf, har ändå lite saker jag ska fixa och styra med så man får något gjort. 

Inget bra på tv:n ikväll antar jag och här känner jag inte för att sitta men det blir nog så iaf. Slappa lite kanske! 

Haft för lång ledighet nu känns det som haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0