Julhelgen

Julafton, två julbord, två julklappsutdelningar och dubbelt upp av allt ;) En trevlig dag som började att firas hemma hos farmor och farfar innan pappa, Helene och jag åkte ut till Gullringen för resten av kvällen. 

Julia hämtade hem mig och efter några timmars sömn vaknade jag gick upp, satte mig i soffan och försökte mig på min nya mobil. Ja, ni hörde rätt! Jag har blivit av med min knapptelefon, några år senare än alla andra men det känns bra faktiskt : ) 

Igår, juldagen är det också julfirande fast för andra sida släkten. Kände mig trött, seg och osugen på fest. Drack mitt vatten tills jag gick vidare till Jannie där jag fick ner en flaska vin och kände mig lite mer sugen på att dra till Mässhallarna och kolla läget, hälsa på folk och så.

Där var det ingen hit, jag som trodde det skulle va så bra, men när Dregen dj:ade var det samma typ av musik hela tiden och det var inte lätt att dansa till så väntade på att det skulle ändras lite men det tog ett tag men men. Blev bättre och bättre iaf. Kön för att få jacka ska vi inte snacka om, herregud säger jag bara! 

Visste inte hur jag skulle komma hem men väl utanför stötte jag på Tom Birgersson så blev superglad och så tog vi sällskap hem, stanande på palma och käkade pizza också. När jag stampade in här hemma va kl 03.45 ca. Då hoppade jag in i ducshen för att känna mig lite fräschar, la mig i sängen och somnade så gott runt 04.15.

Mobil, tekopp, talrikar, berlocker, presentkort m.m. Är lite av sakerna jag fick :) Supernöjd!

Nu ska jag kolla Så mycket bättre innan jag tar tag i lite saker här hemma. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Det bästa med juldagen är att träffa allt folk :)

Svar: Det stämmer Maja :) Allt bra me dig?
Sofia Berg

2012-12-26 @ 10:51:18
URL: http://Maaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0