Körkortsteori

Sovit dåligt inatt men känner mig ännu inte trött men det kommer väl senare. Vaknade iaf vid fem och kunde inte somna om, läste en tidning innan jag gick upp drack en kopp te och sedan tog en sväng på bandet ute på altanen och dunkade musik och peppade igång morgonen haha. 

Kvart över sju var jag klar med det, hoppade in i duschen ifall de skulle ringa om jobb men har inte hört något så idag har jag suttit hemma och pluggat körkortsteori genom datorn, bra att de har fixa det så man slipper sitta där nere.

Har iaf klarat fordons fasen efter mkt om och men haha. Nu är det lite kvar men just nu har jag paus så poppar musik och försöker få lite ny energi. Matlagning och det snart med så maten står på bordet när de andra kommer hem. 

Även fixat lite annat som incheckning och utskrivning av boarding pass, kopior m.m.


Snart ett år sedan denna bilden togs. Snart ses vi igen mina sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0