Långhelg

Känns som jag har väldgt lång helg denna helg. Dagarna i Sthlm var kanonbra :) Trevlig dag med Tea på stan och mys hemma hos henne och massa grejer. Perfekt! Dagen efter var det dags för intervju och jag fick jobbet :)

Åkte med Ida hem till Enköping för att käka mat och slappa lite och sedan for vi vidare mot Lkpg där hon släppte av mig och hon for vidare till Jkpg. Har hunnit med mkt kul alltså och det kunde inte blivit bättre känner jag.

Idag lördag har jag varit hos faster och bakat lussekatter och bara myst lite. Nu kommer snart Carro och då blire Så mycket bättre. Sista avsnittet. 

Imorn är det tredje advent och det står köttbullebak på schemat. Så det blir till att rulla många bollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0