Lördag

Behövde en dag för mig själv men ändå inte. Jag har haft en dag då jag har gjort det jag har känt för. Sov ut imorse, åt frukost och slappade. Gick en sväng på bandet och duschade och fixade mig lite innan jag gick mot faster för att umgås. Där blev det lussebak och mys. 

När jag kom hem kom Carro och åkte hem för ett tag sedan. Vi har bara suttit och pratat och haft det mysigt. Sånt gillar jag. När jag kan göra och träffa de människor jag vill.

Har även pratat lite med Ida då hon ringde och visste inte helt va hon skulle göra stenfull och lost Jkpg typ. Men det är inte lätt när man är som hon, mig och Carro. Får man för sig något sticker man. Bort från allt och allt och ingen aning om vad man ska ta sig till hahaahaha. Men kul är det också! 

Nu ligger jag i sängen och har fortfarande inte träffat pappa på hela dagen då han varit på fotboll (de vann föresten så nu är det smålandsmästare eller något tror jag) och efter det åkte han direkt till Södra Vi där de har julmyskväll eller något. Är nog sprit inblandat antar jag för de har inte kommit hem ännu. ;)

Nu ska jag snart släcka och se till att vara utvilad tills imorn. Söndag och då blire köttisar och ska försöka träna lite med tror jag eller få något vettigt gjort iaf. 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0