Överraskningen

förblir tyvärr ingen överraskning tills jag kommer till Spanien. Men vi har hållt det hemligt bra länge så det ska på ett sätt bli skönt att berätta det också. 

Efter att nu har tittat på lite inspelade avsnitt och filmer känner jag mig lite mer utvilad men huvudet värker fortfarande och lite så men det känns bättre som sagt. 

Fick ett samtal från R på skype och han sa att M nu börjar planera nyår för fullt där hemma och han säger att vi kan inte åka iväg och jag vill bara vara hemma som förra året och bla bla bla. Men hon styr och grejer. Hon bjuder in folk hit och dit och träffar här och där. Därför måste jag ikväll prata med M och säga att jag ska komma så hon kan sluta med alla planer haha ;)

Så jag har nu skickat iväg ett rätt så tråkigt sms till M att jag har bokat skypetid med henne i eftermiddag/kväll någon gång. Får se när hon ringer upp. Då ska jag iaf säga att jag ska komma efter ett tag där och se hennes reaktion ska bli så kul ändå om jag hellre sett den i verkligenheten men man kan ju inte få allt här i livet haha ;)

Ville bara säga det iaf! Nu ska jag fortsätta min slöa dag. Ska läsa lite körkortsteori har jag tänkt får se hur det går! 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0