Packning och styr

Torsdag och jag är helt veckovild. Idag har jag fått mkt gjort, började lägga fram lite kläder imorse, tvättade och styrde. Fikade med Johannes, tränat fotboll och haft städbrudarna på mys nu ikväll :) Kul när vi kan ses alliopa :)

Imorn, fredag och sista dagen i Sverige på två veckor, känns bra :) Imorn är det stressdag som alltid sista dagen, då är det slutpackning, måla naglarna, duscha, bio?, hejdå till lite släktingar och kalas hos mormor som fyller år. Men jag ska nog hinna med det jag vill också tror jag. 

Natten till lördag åker jag mot Skavsta med min privat chaufför (min pappa). Han är snäll och ställer upp, sa att jag kunde ta bussen men skönare med bil ju. 

Har nu sett ytterligare fem avsnitt av solsidan och det är dags att krypa ner om jag ska kunna somna skapligt imorn, typ efter bion som lär va slut runt 20?!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0