Pulkaåkning

-13 och jag var på G till jobbet. Herrejösses vad kallt. När jag kom dit var jag helt slut för ansträngningen av att gå dit (10 min).

På rasten gick vi ut och åkte pulka och madrass i backen :) Hur kul som helst för det var några år sedan jag gjorde de va jag kan komma på! Men jobbigt att gå upp men denna rast gick grymt fort så ser fram emot nästa vecka när jag är lite piggare och snön förhoppningsvis ligger kvar. 

Nu fredagsmys på hög nivå. God mat, godis och slapp i soffan! Imorn ska här lagas kåldormar så det kommer stinka i hela huset men gott och kul ska det bli! Får besök från Linköping som också hjälper till :) Så mkt bättre på kvällen. Så denna helg kommer nog bli bra den också.

Det blir iaf en lugn helg för min del då jag ska försöka bli bättre och av med snoret och allt det som stör mig just nu. Känner inte så mkt smak på maten så det är det värsta som finns när man är förkyld, när man äter mat man vet är god men inte känner någon smak. Det suger rent ut sagt om man älskar mat som mig! 

Ha en bra helg! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0