Saknar värmen

Efter att ha suttit inne i två dagar känner jag mig instängd, behövde jag säga det? NEJ, antar jag!! Har bara varit utanför dörren när jag skottat snö och hämtat posten. Som jag känner och har bestämt mig för nu så blir det soffhäng imorn också. Känns onödigt att chansa när jag känner att jag inte kommer orka och har feber ibland. 

Jag saknar iaf värmen nu, sitter framför brasan ibland och det är ju bara så skönt! Har varit i Sverige vad typ 1,5 månad kanske? och solen har typ varit framme max 5 gånger om ens det. Hemskt! Jag behöver sol och värme. Vill bara boka resa och åka iväg och njuta men har inte pengar till det nu när det står körkort högst upp och det är ju inte billigt kan jag ju säga. 

Det enda jag kan göra är att sitta och titta på bilder från resor jag gjort och drömma mig tillbaka och komma ihåg härliga minnen, sjuka saker och allt som hänt.Därför ett bildregn men bara från de senaste tripparna för har inte alla på denna dator upptäckte jag!


































 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0