Snöskottning

Vem ringde och väckte mig i morse 06.53??? Störigt, vaknar av att telefonen ringer och orkar inte gå upp men det slutar ju aldrig att ringa heller. När jag är på väg upp slutar det. Irriterande!! Lykcades somna om 30 min innan det var dags för annat väsen här hemma, lika bra att gå upp då tänkte jag som hade tänkt sova till det lite idag. 

Gud va det är tråkigt att skotta snö och inte för tala om jobbigt. Mina armar kommer nog värka lite framöver om detta väder fortsätter.

Varit ute en gång idag och skottat bort allt, tanke på att pappa gjorde de några timmar innan känns inte bra med tanke på att mina skor försvann när jag gick ut. Sluta snöa, nu räcker det väl ändå?! 

Extra jobbigt när man inte är helt hundra också. Men men nu är det gjort iaf! Blir ytterligare en dag i soffan.

Igårkväll avslöjade jag ju för M att jag kommer ner över nyår och hon blev helt chockad. Hon var helt inställd på att åka till Madrid som hon hade planerat och grejat men det blir det inte nu. Hon blev glad iaf :) Ska bli så kul! Hoppas bara inte det är massa strul med snön så de blir inställda flyg och grejer. 

Nu ska jag ringa posten och fråga varför jag inte får någon post för?!

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0