Torsdag

Igår hade jag en trevlig kväll hemma hos Linda med glögg och goda grejer :) Snackade och bara hade det bra. Gillar jag!!

Har varit vaken en timma och sitter klar, det är inte ofta jag kan slappa så här mkt innan jag måste iväg. Men jag vet att när kl väl slår sju kommer jag precis ha stoppat in huvudet på körskolan. Men men. 

Körlektion om 30 min alltså, idag står vändning på schemat. Efter det traskar jag med min spanska musik i öronen vidare mot bullerby för jobb resten av dagen. Slutar halv fem, efter det hem och städa vilket är välbehövligt. 

Nu är det dags att stänga igen här så jag hinner ta på mig ytterkläderna och greja lite innan också.

Ha en bra torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0