Vinterland

Alla har pratat väldigt mkt om att varför har nästan hela Sverige snö utom vi som brukar va först typ nästan eller något i den stilen. Men så hörde jag igår kväll att imorn kommer de va mkt snö. Tjena tänkte jag och tittade ut och såg att det redan då hade börjat snöa lite och imorse när man vaknade hur såg det inte ut om 2-3 dm snö.

Helt sjukt! Jag är ju inte den som gillar snö men nu kände jag helt okej iaf för att då kan vi ha kul med barnen ute på rasterna, ta fram pulkan och bara ha kul :) Men efter att ha varit uppe drygt en timma kände jag som sak som de senste dagarna JAG ORKAR INTE!! 

Ringde till Hjördis och sa att jag inte har någon ork av att komma till jobbet även att jag bara hade kort dag så kände jag nej. Hon fattade eftersom hon såg hur jag var igår, hon sa stanna hemma så kanske vi ses imorn annars på torsdag så ska du nog se att du känner dig bättre. 

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och bli frisk, jag ska kolla på massa underbara filmer,  Walk the line, Dirty Dancing och Footlose och bara bli bra. Ska inte gå i många knop här idag inte det kan jag lova er! 

Ha en bra dag ute i snön allihopa! Här ska de va en bild på snön men har inte tagit någon än så får nöja er med en bild från denna dagen förra året!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0