Det är inte lätt när det kommer till julklappar

Som jag har sagt ska vi fira lite minijulafton helgen efter jag kommit hem med julmat och lite julklappar och så mysigt bara.

Frågade då min lillasyster vad hon önskade sig och fick svaret: potatissticka och ballongvisp. Det första jag tänkte va: Har hon blivit vuxen nu för att hon har flyttat hemifrån och verkligen fattar vad man behöver i "riktiga" livet? Dock känner jag att potatissticka är inte det lite väl? Går väl lika bra med en kniv, gaffel eller vad som? Säkert bara för att hon går hotell och restaurang och ska försöka va "cool" och kunna massa grejer ;) haha. 

Det blev iaf en himla stor sak det med ballongvispen då jag vet iaf två vispar en som har som en telefonsladd och en annan som inte har det. Vilken menar hon då? Tänkte att den med telefonsladd måste va en "vanlig" visp och den andra jag menar en ballong. Därför har jag nu sökt och fått bild på båda två. Så Julia, vilken är det du vill ha?? Den med telefonsladden eller den andra?? Tror hon fattar att hon kommer få en visp av mig i julklapp ;)


Ballongvisp - Vanlig visp (telefonsladdsvisp)

Mer saker hon önskar sig är ett löparband. Jo, men det köper jag till dig för 2500 fixat och klart, bara önska på så får du ;) Nej, inte riktigt hon sa hon ville ha presentkort på intersport så hon kunde köpa sig det förbaskade löparbandet och det är väl klart hon får ett presentkort där då. Därför har jag sponsrat med 500kr så jag får också springa på det iaf! Ibland är jag bara för snäll. Kanske tre julklappar till min lillasyster.

Vad ska jag då önska mig?? En pool eller ett gym kanske?? Värt att tänka på! Lite sponsring kan man kanske få iaf!


Kommentarer
Postat av: saris

haha bra att du skriver exakt vad hon ska få plus att presentkortet är på 500 ;)

2012-02-06 @ 10:16:44
URL: http://sarasvenssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0