Det luktar bajs

Det är sant, i vårt hus stinker det ofta bajs. Väldigt ofta! A:s blöjor är inte att leka med, man måste verkligen andas genom munnen men sedan stinker det i timmar efter i badrummet och i rummen där hon är när hon bajsar. Helt galet men måte typ öppna upp och vädra skitofta. Slänger blöjorna i köket och när man öppnar papperskorgen kommer det en ös och et är fan inte heller kul men man vänjer sig. 

Vet inte varför jag skrev det kanske för att det just nu luktar lite bajs här känner jag. Det var nog en värsting hon gjorde nyss. 

Lördag, kallt och jävligt men tog på mig och satte mig ute och läste lite och det var skönt när det inte blåste och solen var framme. In lekte lite med barnen, käkade mat och nu sitter jag och väntar på att min kära far ska logga in på skype så vi kan snacka lite. Sista gången vi snackar på skype på ett tag nu antar jag! 

Tror jag ska ta på mig träningskläder och ge mig ut på en promenad efter jag snackat med dom, känner att det behövs och kan va skönt, även att det är kallt och jag garanterat kommer frysa om rumpan, men en varm dusch på det så är det löst. 


Igår var jag barnvakt på kvällen då föräldrarna var bortbjudna på middag, de åkte hemifrån runt 21 och då sov båda barnen så jag slängde in en pizza, drack en öl och kollade på Gossip girl. Var ingen bra film sedan och jag var så trött så gick och la mig vid elva typ. Vaknade runt 03 av att de kom hem och sedan sov jag till 10 eller något. Hur skönt som helst och idag känner jag mig utvilad. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0