För mkt saker

Jag har för mkt grejer här. När jag testpackade mina väskor för någon månad sedan fick jag inte i allt och idag tog jag en sväng till köpcentret bara för att titta och hittar massa fina jackor på rean och eftersom jag inte har någon tjockare och ska till -15 grader nästa vecka tänkte jag att det är ju inte så att jag inte behöver någon.

Jag testade massor och det var två jag föll för och jag kunde inte välja (vilket jag blivit extremt dålig på under 2011), kunde verkligen inte göra det och de kan va kul att byta lite ibland och så. Så ja, jag köpte båda två och tänkte aja, hade ju redan för mkt packning innan så va fan.

Det var ju som sagt lite tjockare också och alltså tar de mkt plats i en resväska och nu är det ju så att jag vill ha med mig alla mina tre hem men vet inte om det funkar så riktigt, får se. Måste testa packa nästa vecka. Måste verkligen prioritera och kanske får lämna några sommarkläder här och hämta någon gång eller någe. Vill inte lämna något men det kommer bli så för detta funkar inte.


Lite paus från läsandet för det blir mkt!

Tre jackor, 13 par skor, en morgonrock bara det tar ju upp nästan två resväskor liksom ;) haha. Och så många shorts, bikinisar, linne jag har kan jag säkert sortera lite och lämna vissa här men jag måste ha med mig lite somrigt hem också för vem vet vart jag hamnar, kanske åker utomlands. 

Aaa, jag tror ni fattar att detta kommer inte bli lätt. Ska stoppa på mig massa kläder som jag sa åka i också och det blir en av de nya jackorna för det är tjockast och väger mest och under det en tjock tröja bara för att den tar mkt plats i väskan och under det va typ fem linnen eller haha ;) Detta är sjukt!! Uppstoppad björn när jag kommer hem men det kan nog behövas för jag kommer få en chock i kylan. 

Tror nog inte ens att jag vill ta tag i packningen haha. I helgen ska vi iaf checka in och boka en till exta väska har vi tänkt. 

Mer om dagen, ösregnade när jag gick med A till dagiset men jag klagar inte även att jag inte gillar det extremt mkt men det är skönt. Slutade lagom tills jag hämtade henne och sedan gick vi till köpcentret som sagt och det är nästan en timmas promenad och där tittade vi runt lite och sedan lunchade vi med M. Jag gick även in på Stradivarius (notaffären) som Ida och jag säger. Där hittade jag såklart brallor jag ville ha så det blev ett par ljust rosa jeans och ett par av de härliga byxorna med massa mönster. (Bilder kommer)

Nu ska jag sluta plåga er mer för nu kommer det en till bebis som jag ska ta hand om någon timme, kul :) Söta Elia kommer på besök :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0