Fredag

och jag började dagen med att ställa kl på 08.30 för att käka frukost och sedan promenera ner till ica för att köpa bär och glass, väl hemma dammsög jag lite och plockade undan, duschade och slängde på mig lite mascara. Slängde ihop en paj och var redo för grabbarna och Sara. 

Kom två extra men vad gör väl det, så himla kul att träffa Dogge, Robert och Johannes, var inte igår. Bara Robin som saknades men han kommer hem nästa vecka så då ska jag träffa honom! :)

Pappa ringde sedan och undrade vad jag skulle hitta på ikväll och kunde inte komma på att jag hade något inplanerat så tar en tripp dit ikväll för lite mat och så och så sover jag nog där för vi ska ändå in hit imorn så. Tur att Alex också skulle till hålan så jag kan åka med honom:)

Åker om dryga timmen så nu ska jag städa toaletterna tror jag så det är rent och snyggt när det ska firas julafton imorn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0