Frillfix

Har haft en jätteskönt och lugn stund hos frisören. Höll på att somna och det var så skönt att gå utan några barn som ska hålla på att gnälla. 

När jag kom ut och skulle gå hem typ 5 min så slog kylan mot mig och jag skakade så mkt frös jag och då bara tänkte jag tanke på att om två dagar är jag i Sverige och hur mkt kommer jag inte frysa då?

Blev en varm och skön dusch hemma och nu sitter jag och är hungrig, tror föräldrarna ska iväg på bio idag så isf blir det en ensam och lugn kväll hemma med Gossip Girl och Desperate housewives. Hoppas iaf på en lugn kväll, som vanligt så har feber stigit på I nu under kvällen, varför är det så för? Vem vet, kanske inte blir lugnt, kanske bli spyor och grejer igen. Hoppas inte! 

Nu tror jag att jag har det mesta klart inför avresan har ringt och pratat med agenturen, klippt håret, packat klart i stort sätt allt som jag får ner, checkat in och skrivit ut biljetten.

Imorn ska jag måla naglarna, försöka mig på att lägga in lite ny musik på iPoden om programmet vill funka vilket det inte ville idag, gå till posten om jag inte har en sjukling att ta hand om som hindrar mig från att göra saker ;)

Ja, nu känner jag mig nästan redo alltså. Till och med lagt fram kläder jag ska ha på mig när jag åker och det blir svarta jeans, kängor, linne, t-shirt, sjal, två jackor så är jag redo tror jag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0