Julafton

riktigt julfirande blev det igår med glögg, julgran, paket, julmat, julmusik och släkten! 

Jag fick mest julklappar måste jag ju skirva också, stolt för det har inte hänt på hur många år som helst! Inte så konstigt heller men haha, fick mig iaf en tryckkokare, parfym, trosor, teburkar, godis, presentkort, berlock och kanske något mer. Men det blev lite saker iaf :) Kul kul!

Det var även mkt gott med julmat lite såhär i mitten av februari och vi fick verkligen till julkänslan med snö och allt. Helene hade en liten julgran som blinkade och var jättefin!

Idag söndag gick vi ner och tittade lite på fotboll sedan hem, slängde ihop lite mat och efter de handlade vi så nu ska jag försöka mig på knäckebröd och lite sånt någon dag i veckan. När pappa och Helene åkt hem fortsatte jag med rensningen och städningen i skåpen och lådorna så nu känns det fräscht i köket och jag vet vart jag har grejerna. Det mesta iaf.

Nu sitter jag bänkad framför Big brother som säkert många andra. Får se hur det är, saknar spanska big brother får kolla om man kan se på internet kanske. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0