Kan det va så kallt?

Läste på aftonbladet att det hade varit lägsta rekord i någon håla någonstans -42.4 grader. Kan det va så kallt undrar jag då?! Nej, det gör jag inte men herregud och idag klagar jag faktiskt över att det är kallt här och då menar jag verkligen ISKALLT! Himla tur jag köpte tjockare jacka igår för den hade jag på mig när jag hämtade A nyss.

Vi har nog inte över 10 grader idag skulle jag tro men nu har solen börjat lysa och värmer lite iaf så men shit, det ska bli en kall helg säger de och det tror jag nog för usch.

Hade på mig jeans och stövlar och jackan gick ner lite över rumpan men ändå frös jag massa om min lår, ska man behöva ha strumpbyxor under eller? Jag bor ju för tusan i Spanien! Hallå!! I SPANIEN!!

Här kommer iaf bilder på gårdagens köp. Härlig blandning men orkade inte så ni får se sakerna iaf;)


En jacka och de skön brallorna


Ljust rosa jeans och den mörka jackan. Jag vet de är nästan likadana men så är det. 


Inviger jackan, hur skön som helst! :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie - Mamma till Travis

Sv: Va kul :)



Hur sugen blir man inte på värmen då när man kollar igenom dina bilder ;)

2012-02-03 @ 12:21:02
URL: http://pinkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0