Magen spricker

ja, så känns det nu. Känner mig stor som ett hus och magen bara putar ut ;) Precis käkat mat och tror jag åt lite för mkt, åt fort för jag va så himla hungrig och efteråt kommer mättnaden och nu kan jag typ inte röra mig och har fått värsta matkoman så tror jag måste sova siesta idag. Vore skönt!

Vaknade iaf skapligt och gick för att spela tennis med Ulla och solen värme oss och det tackar jag inte nej till. Det är verkligen toppenväder. Passar verkligen på att va ute de dagarna, som jag fattar det ska de bli lite sämre i helgen men det återstår att se. Svensk sommar känns det lite som nu eller sen vår det är underbart! 

Idag är M och A i Murcia och hälsar på en kompis så jag är ensam hemma, hur skönt som helst. Ska bara gå och hämta I sedan vid 17 och efter det blir dt lekparken men annars är det inte mkt som står på mitt schema idag. Min näst sista lediga onsdag. 

Kan inte fatta att jag åker till Sverige nästa fredag, NÄSTA FREDAG! Hörde ni det? Herregud!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0