Måndag och sista veckan

Nu är jag inne på min sista vecka och har jobbat halva månadagen nu. Varmare idag så det är skönt, tog en sväng efter jag hämtat A längst stranden och såg en gubbe som badade faktiskt och så kom det två andra turister i flipflop haha. Skrattade lite när jag såg det faktiskt ;)

Har mkt att göra och fixa denna vecka:
  • Checka in ryanair - check
  • Boka extra väska - check
  • Beställa klipp- och färgtid - check
  • Packa (inte mer än 35 kilo)
  • Intyg
  • Posten
  • Ladda kontantkortet - check
  • Få lön
  • Lägga in mer musik på iPoden
  • Skriva ut boardingpass
Vi har precis checkat in och fixat en till väska men den kunde man tydligen bara ha 15 kg i men ändå det är bättre än en väska så jag klagar inte. Får packa upp en till 20 och den andra till 15. Nu blir det lite mer saker jag inte får ner men vad gör det, det får lösa sig.

Ska gå till posten imorn och snacka med dom tänkte jag. Det jobbiga är att man måste fixa allt "viktigt" på spanska och det är inte det lättaste ska jag lova er men får göra så gott jag kan. Det är inte hela världen om jag får lämna lite saker här heller! 

Snäll som M är också har hon tagit ledigt från jobbet på fredag så hon kan köra mig till flygplatsen :) Snällt! Därför jobbar jag kväll på onsdag men det gör mig absolut inget. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0