Överraskningsfest

Välkommenhemfest! Vet inte ens vart jag ska börja, så lyckad var gårdagen! Men tänker börja med att berätta om mina hemska sista minutrar i Spanien! 

Att säga hejdå till familjen var inte lätt. Det var mkt tårar som rann där kl 15.05 på Alicantes flygplats. Det var verkligen hemskt alltså, kändes så jobbigt när jag lämnade dom och gick in genom säkerhetsgrejen. Usch inget kul men sånt man måste göra. Flygningen gick bra iaf och väl i Gbg stod pappa och Helene och väntade på mig! Åkte hemåt och var hemma runt 00 någon gång. 

Igår lördag började vi dagen med att åka och handla och sedan började jag med min klädrensning, mitt rum är verkligen fullt med saker, man kan inte röra sig där nere. Så nu är de rensning på hög nivå som gäller men det tar jag imorn för är för trött och sliten för det idag. 

Helt inställd på en lugn kväll med familjen igår med mat och melodifestivalen men så blev det inte riktigt. Kl 17 ringde det på dörren och jag gick och öppnade och såg Carina och Sara innan jag tittade riktigt ordentligt och såg halva släkten stå där ute på uppfarten. Överraskad tjej säger jag bara men va kul :) Det blev alltså fullt hus och fest. Matpajer, vin och groggar och massa prat och mys. Slutade såklart med att jag gick ut och åkte taxi hem på natten någon gång.

Vaknade och var grymt trött idag men annars mådde jag bra! Efter en skön dusch och ett glas cola nu är jag hungrig så in i. Därför har jag skrivit till min lillasyster och hoppas att vi ska käka tacos idag, hur gott och suger blev jag inte på det liksom?

Nu orkar jag inte skriva mer men tack alla för igår, det var verkligen en sjukt lyckad kväll och där fick jag för att jag överraskade er när jag kom hem i sep en dag. :)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så himla roligt det låter!!

Sånt där blir jag så rörd av när jag här om :')

2012-02-12 @ 16:02:02
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0