Packning pågår

Kunde inte gå och hämta A på dagiset förut för I mådde för dåligt så fick ringa massa samtal och fix och greja så hämtade henne nu precis ist. Blev en heldag där men det hade gått bra och allt så. Lugn och skön dag för mig med andra ord.

Orkade inte ta tag i packningen i morse kände jag men det var ju bara att börja. Min tanke var, gör jag det idag slipper jag det imorn. Sagt och gjort!

Började med den lilla väskan som får rymma 15kg, tittade på grejerna som låg där i och la ut det jag kände att jag verkligen inte behövde ha med mig hem om jag inte fick med mig allt så som lite sommarskor och sånt. Sedan tog jag den stora (20kg) och gjorde likadant det blev en hel påse med kläder och skor som jag inte vet vad jag ska göra med än. Ska gå till posten imorn, imorn ska jag verkligen göra det, sista chansen så. Annars blir den kvar här på obestämd tid. 

En hel full påse med 4 par skor och kläder som jag ska ge bort eller det finns en sådan container för kläder och sånt jag tänkte lägga de i. Har även en påse med saker som är finns det några kilon/gram över när jag väger väskan ska jag lägga i lite av det. Annars åker den också tillbaka till familjen på obesämd tid. 

Har stängt och öppnat väskorna x antal ggr idag och vägt och grejat. Tror jag har runt 15 och 20 så får nu se hur det går med allt. Väger det när jag kommer till flygplatsen och sedan får jag säkert flytta över och greja lite. Handväskan är också full då jag tryckt i datorn, en jacka, bok och lite småskit.

Ja, så har min dag sett ut iaf och nu slutar M jobba om några minuter och är hemma inom 30 typ ska se om jag ska försöka komma iväg till frisören idag med ist för imorn. Får se hur det blir, vore skönt att ha det gjort iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0