Skakig tjej

Fick till mina knäckebröd imorse och de gick att äta :) Tror nog det blev rätt så goda faktiskt! För att va första gången är jag absolut nöjd. Jättesmidigt också så det kommer jag göra ofta.

Träningen. HERREGUD säger jag bara! Hur jobbigt som helst men kul. Egentligen var det ju ingen jobbig träning direkt men har jag inte tränat så på över ett år så är det inte så konstigt att jag var helt skakig när jag kom hem och skulle ställa mig i duschen. 

Men älskar verkligen känslan efter men imorn kommer det nog inte va lika kul har jag en känsla av. Har inte rört mig från soffan på hur länge som helst men nu är det snart dags att dra sig neråt och lägga sig i sängen med spanskaboken och läsa några sidor. 

Gjorde iaf en god smarrig sallad till middag och skypeade samtidigt med Moa som just nu befinner sig i Frankrike! :)

Imorn är det fettisdagen så Louise, Sara och jag åker till Gullringen för att äta semlor och prata skit. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0