Snöskottning

Seriöst, kan va det tråkigaste, jobbigaste och ja vet inte vad men usch jag gillar det inte för fem öre. Men det är nog inte så många som gör det förutom min pappa som säkert älskar det för han är ju inte som alla andra ;)

Tänkte att det inte skulle komma mer snö men igår kväll satte det igång och imorse var det ju inte lite snö, det var bara till att klä på sig och ge sig ut men när jag väl sätter igång går det undan, hjälp av farfar också och fem min senare var vi klara. Men kommer väl få göra det en gång till ikväll antar jag men så är det tydligen när man bor här.


Från mitt fönster i morse 


Ösch!!


På med luva och hela köret!

Har iaf vart och fixat ett pass och man lyckas ju alltid bli konstig och det blev även jag och min namnteckning ska vi inte ens snacka om det går ju inte skriva på den där hala brickan med den konstiga skumpennan! Men hur många är det som ska se mitt pass liksom?? 



Kommentarer
Postat av: Madde i Australien

Åh, fy fasen så mkt snööö! Blomserhultsgatan var det länge sen man besökte!

Då kanske du var hos min moster i Hultsfred och fixade pass, vet inte om hon jobbade, men hon har kort hår och glasögon ;) jobbar på polisen :)

2012-02-15 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0