Spökhus och tacos

En bra tisdag! För det är väl tisdag? 
Sovit dåligt i natt men Louise kom och hämtade mig och vi plockade upp Sara sedan drog till till G-ringen och fikade och pratade. På vägen hem åkte vi förbi ett spökhus och pratade och grejade.

Väl tillbaka i V-by blev det rundvandring på Åbro bland det mesta. Så nu har även jag sett och varit på brygghuset, nu fattas bara att jag ska testa maten och det där. Men det blir snart det också! 

Louise släppte av mig här hemma och jag mötte upp Carro för en promenad bort till Roxx där vi mötte upp Pontus efter jobbet och åkte hem till dem en sväng och käkade tacos och snackade skit :) Papp hämtade mig och vi åkte till AL och tog kort så ja om någon dag är jag med i tidningen. Pinsamt! 

Nu är jag hemma, brasan är tänd, morgonrocken på och jag är redo för Big Brother om några timmar. Nu innan är det 90210 och te som gäller. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0