Störtskönt

så kan man väl säga? Eller säger jag som Ida skulle sagt - Stenskönt! Det låter bättre måste jag säga! 

När jag började jobba igen nu på kvällen runt 18 tog jag med mig barnen ut och vi gick till en lekpark lite längre bort, solen höll på att gå ner och himlen (varför vet jag aldrig hur man stavar till det?) var så fin så tog lite kort eller försökte iaf de kommer upp under veckan. 

Lekte med I och gick loss i rutschkana/rutschbana/rutschebana (vet inte vad det heter?) det är en ny lekpark och ligger lite off så det är inte så många som leker där så det var en himla fart i den iaf och det var kul :) Sedan tog vid svängen förbi Mercadona för att handla lite nödvändiga saker som fattades i hushållet. 

Hemvägen tog vi längst stranden och det var underbart. För att ha varit så himla kallt nu i några dagar kunde man gå i tunn jacka och bara njuta för det var typ ljummet. Älskar det verkligen :)

Väl hemma var det middagsdags för barnen och jag slänge ihop en sallad lite snabbt till oss som vi ska käka om några timmar när M kommer hem från jobbet. Mumsigt värre med mkt gott innehåll! 

Denna dagen har verkligen flugit förbi det går fort nu! 

Nu ska jag bänka mig i soffan framför Gossip girl. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0