Träning

Har verkligen inte tid med datorn nu om dagarna när jag har så mkt folk jag ska träffa hit och dit hela tiden. Det blir mest att sitta och prata och bara ta det lugnt om dagarna med vännerna. Idag har jag varit ute på en kall promenad med Angelica och efter det kom Allie hit och vi käkade och nu sitter jag och känner att jag vill inte träna för det är så kallt men ska snart byta om. 

Efter träning ska jag hem till Hanna en sväng med Terese :) 

Har fått igång min andra stationära dator som stått på mitt rum i över ett år nu och inte varit igång, den är som ny haha. Inte riktigt men den funkar och jag kan gå in på mailen där också så nu ska här skickas mail och greja. Bäst att jag inte stänger av den så den funkar ett tag nu. Känner mig riktigt nördig som sitter och växlar mellan de båda två här nu. 

Men snart blir det rensning och fix på datorn så det är dags att sätta igång. Hittar massa gamla härliga bilder nu också när jag sitter och kikar igenom. 

Dags att jag röra på mig annars hinner jag inte för snart kommer pappa hem antar jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0